Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Instant Replay Technology and Its Effect on Game Sports
Nguyen, Roman ; Mihai, Hana (oponent) ; Froehling, Kenneth (vedoucí práce)
The semestral thesis describes an instant replay technology and its effect on game sports. It describes instant replay technologies used in football, basketball, American football and its effect on game matches. In the end, it focuses on whether these technologies improved game sports or made things worse.
Informační systém kulturních a hudebních akcí Brno Plus
Škrha, Jakub ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podstatnými kroky pro reálné vytvoření informačního systému pro redakci občanského sdružení Brno Plus, pro prezentaci článků, video reportáží, foto galerií a kulturních akcí brněnských kulturních zařízení. Tato práce se zabývá personalizací systému pro uživatele, navrhuje modul pro výměnu dat s jinými servery pomocí kanálů XML a nabízí modul pro správu zveřejňovaných reklam spolu s vyhodnocením jejích statistik.
Instant Replay Technology and Its Effect on Game Sports
Nguyen, Roman ; Mihai, Hana (oponent) ; Froehling, Kenneth (vedoucí práce)
The semestral thesis describes an instant replay technology and its effect on game sports. It describes instant replay technologies used in football, basketball, American football and its effect on game matches. In the end, it focuses on whether these technologies improved game sports or made things worse.
Informační systém kulturních a hudebních akcí Brno Plus
Škrha, Jakub ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podstatnými kroky pro reálné vytvoření informačního systému pro redakci občanského sdružení Brno Plus, pro prezentaci článků, video reportáží, foto galerií a kulturních akcí brněnských kulturních zařízení. Tato práce se zabývá personalizací systému pro uživatele, navrhuje modul pro výměnu dat s jinými servery pomocí kanálů XML a nabízí modul pro správu zveřejňovaných reklam spolu s vyhodnocením jejích statistik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.